تبلیغات
دانستنی های پزشکی .سلامت .بهداشت - چگونه در برابر اشتهای زیاد مقاومت کنیم؟


درباره وبلاگ:

آرشیو:

طبقه بندی:

آخرین پستها :

پیوندها:

پیوندهای روزانه:

صفحات جانبی:

نویسندگان:

ابر برچسبها:

آمار وبلاگ:


Admin Logo themebox

چگونه در برابر اشتهای زیاد مقاومت کنیم؟

نوشته شده توسط:saeed shirmohamadi
یکشنبه 30 آذر 1393-03:16 ب.ظ


برای پایدار نگه داشتن سطح قند خون مصرف میان وعده های غذایی حاوی فیبر بسیار مفید است.

تحقیقات انجام شده در آلمان نشان داد که علت بروز حمله‌های ناگهانی گرسنگی و افزایش اشتهای کاذب اغلب کمبود سروتونین (هورمون شادی) است، به همین دلیل اغلب افراد به ویژه زنان در زمان افسردگی و قرار گرفتن در شرایط استرس زا دچار افزایش اشتها و پرخوری می شوند.

متخصصان معتقدند وعده های غذایی نامنظم موجب می شود میزان قندخون به صورت ناگهانی افت کرده و این امر منجر به بروز احساس گرسنگی و افزایش اشتها می شود. برای پایدار نگه داشتن سطح قند خون مصرف میان وعده های غذایی حاوی فیبر بسیار مفید است.

بر اساس مطالعات ۲۰ دقیقه پیاده‌روی به افرادی که دچار گرسنگی شدید و افزایش اشتها شده‌اند، کمک می کند تا اشتهای کاذب خود را مهار کنند. همچنین این افراد می توانند با نوشیدن آب تا حدی گرسنگی را کاهش دهند.



نظرات() 
تاریخ آخرین ویرایش:یکشنبه 30 آذر 1393 03:16 ب.ظ

noonsin
سه شنبه 2 دی 1393 09:25 ب.ظ
اتفاقا خونده بودم

چون عصرها معمولا دچار پرخوری میشم


الکی مثل خیلیا نمیگم جالب بود خوب بود
noonsin
سه شنبه 2 دی 1393 09:12 ب.ظ
وب مفیدی دارین

مطلبتون هم جالب بود
خرید مانتو
یکشنبه 30 آذر 1393 03:27 ب.ظ
به وبلاگ خرید مانتو منم سر بزن سعید جون
تبادل لینک اتوماتیک
یکشنبه 30 آذر 1393 03:25 ب.ظ
سلام تبادل لینک میکنی فقط چند ثانیه طول میکشه همه وبلاگ نویسها هستن
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر