تبلیغات
دانستنی های پزشکی .سلامت .بهداشت - چگونه در برابر اشتهای زیاد مقاومت کنیم؟
 
دانستنی های پزشکی .سلامت .بهداشت
درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : saeed shirmohamadi
نویسندگان

برای پایدار نگه داشتن سطح قند خون مصرف میان وعده های غذایی حاوی فیبر بسیار مفید است.

تحقیقات انجام شده در آلمان نشان داد که علت بروز حمله‌های ناگهانی گرسنگی و افزایش اشتهای کاذب اغلب کمبود سروتونین (هورمون شادی) است، به همین دلیل اغلب افراد به ویژه زنان در زمان افسردگی و قرار گرفتن در شرایط استرس زا دچار افزایش اشتها و پرخوری می شوند.

متخصصان معتقدند وعده های غذایی نامنظم موجب می شود میزان قندخون به صورت ناگهانی افت کرده و این امر منجر به بروز احساس گرسنگی و افزایش اشتها می شود. برای پایدار نگه داشتن سطح قند خون مصرف میان وعده های غذایی حاوی فیبر بسیار مفید است.

بر اساس مطالعات ۲۰ دقیقه پیاده‌روی به افرادی که دچار گرسنگی شدید و افزایش اشتها شده‌اند، کمک می کند تا اشتهای کاذب خود را مهار کنند. همچنین این افراد می توانند با نوشیدن آب تا حدی گرسنگی را کاهش دهند.





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
سه شنبه 2 دی 1393 09:25 ب.ظ
اتفاقا خونده بودم

چون عصرها معمولا دچار پرخوری میشم


الکی مثل خیلیا نمیگم جالب بود خوب بود
سه شنبه 2 دی 1393 09:12 ب.ظ
وب مفیدی دارین

مطلبتون هم جالب بود
یکشنبه 30 آذر 1393 03:27 ب.ظ
به وبلاگ خرید مانتو منم سر بزن سعید جون
یکشنبه 30 آذر 1393 03:25 ب.ظ
سلام تبادل لینک میکنی فقط چند ثانیه طول میکشه همه وبلاگ نویسها هستن
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


پیوندهای روزانه
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :